Friday, May 12, 2006

Page not found

History deleted.

Memory cleared.

Cache emptied.

Removed from 'Favourites' too.




32 comments:

The_Girl_From_Ipanema said...

WTF

Restless said...

hmm...

The_Girl_From_Ipanema said...

Have you eliminated all evidence on your hard drive? Have you erased it from your memory? Only then it's completely gone.
a la ESOTSM.

Archana said...

I have a doubt: which page are we talking about here (sorry bulb glows slowly at times)?
BTW, take out cookies too :-P!

Fishy said...

Huh?? did'nt get this...

Rohit Talwar said...

Ugh.. What's going on! Comments weren't on this when I first saw this post! :O

haha said...

typical

Abhishek Upadhyay said...

Yeh kya hai,
mere kuch palle nahin pada

Anonymous said...

:-( mayb da site was under construction..mayb dere was a error..i think dat page deserves a refresh chance..

Rays Of Sun said...

ohh...:(

Manish said...

Ye kya chakkar hai सायशा जी !

The_Girl_From_Ipanema said...

@ rohit,
/ Ugh.. What's going on! Comments weren't on this when I first saw this post! :O

that's part of the deal between me and sayesha.....ha ha ha

HEY SAYESHA
sab kushal mangal to hai?
{{{{{{{beeeeeeeg hug}}}}}}}}}}

Anonymous said...

have you met the american pi yet, now that hes back? are we gonna have the privilege of reading your post on it?

Sahil said...

kya hua tujhe?

Sabh theekh toh hai na bache?

Sayesha said...

#Ipanema Girl,
Uhhh... :(

#Restless,
Yeah, you're right.. that's the word of the hour :)

#Ipanema Girl,
Trying trying... :)

#Archana,
Don't torture the bulb too much... it's just a phase :)
ps: Cookies will stay. Something should stay in the thumbdrive too :)

#Fishy,
Don't worry yaar... just my mental state... got deleted by someone... deleted some... sigh..

#Rohit,
Haan yaar... enabled comments cos pple were gettin worried and emailing me.

#Haha,
Yeah. Typical.

#Abhishek,
Chinta mat kar, mere palle bhi completely nahin pada :)

#Anonymous,
You're the only one who got it, didn't ya? :)

#ROS,
Dukhi mat ho yaar... tu mera email padh :)

#Manish ji,
Arre wah, aapna naam hindi mein?? Aur itne dinon se clear posts se gaayab they, waapas aaye toh cryptic wale post par? :)

#Ipanema,
Thanks for the hug, dear :)

#Anonymous,
I don't take requests for posts from anonymous commentators. And that's what you have to say on a post like this? Pretty insensitive, I daresay.

#Sahil,
Arre aap yahan kaise? Aaj achanak hamari yaad aa gayi kya? Don't worry, sab theek hai. Sab theek hi toh hota hai hamesha.

The_Girl_From_Ipanema said...

the :)s in your replies outnumbered the :(s
that's a good sign!
:-) keep it up!!

Raam Pyari said...

hmmmm...
theres def more here than meets the eye...
juss remeber--time is the best healer...
okay i dun know why i said wat i said..but just felt like saying it...

p.s. u rok!:)

American Pi said...

Dont blog about my one-day visit. I dont think there is anything of interest for people to read about. ha ha ha. Unless you talk about how much fun we made of max and poppy.

divya said...

wat happened?? i dint understand..

Rohit Talwar said...

Hmm. Sab changa ab? I hope nothing serious. I also emailed..but then it seems you got busy.

Sayesha said...

#Ipanema Girl,
One for you, sweetheart! :)

#Raam Pyari,
Arre kahan gaayab ho gayi thi?? Achha did you mean to say "u r ok" or "u rock"? It'd better be the second one! :D

#American Pi,
Haha... I do have some snippets from that day to blog about... involves a chick whose name starts with K. ;)

#Divya,
Well, when some friends delete you off their lives na, and you can't find them anymore, you reach a stage where you can't wait around for them to appear anymore. They have no time for you anymore, and further waiting is futile. It's time for you to move on too. When they look for you, let them see the 'page not found' message for a change.

#Rohit,
Sab changa! Was busy having alu parathas man... just replied to your email :)

Raam Pyari said...

u
rok
!
!



ab samajh mein aaya, sayesa bahin?
p.s tuesday se eggjams...isiliye thodi activity kam thi..but i used to visit ur blog regularly,only io did not comment!

Sirius Black said...

I think ....
I think...
I think....
*phew*
I go back to sleep :)

Rebellion said...

Hmmm...

Was wondering what was this post all about.. after going thru it 2-3 times I realised.. It was your frustration which you didn't wanna let out in actual words!!

Hope all's well now dear :-)

Take care,
Aarti

PS: If I was wrong.. ignore me.. mujhe bak bak karne ki aadat hai! tc

Sayesha said...

#Raam Pyari,
Thanks thanks! :)
Achhe se exams likhna, saare gaaon ki izzat tere haath mein hai! :)

#Sirius,
Good attempt... sweet dreams! :)

#Aarti,
You were right, baby! :)

The Smiling Girl said...

Well, from a typical Aries girl perspective, I can make out that you were hurt by someone who is dear to you.. U just didnt know where to vent up the frustration and didnt want to write about it too.. Feels vulnerable to write about some deep pains, right?:)
So hence this post!!!

Uff... that was a huge analysis... Donno whether its right or nt, just hoping its not!!! :)

Atleast I would\'ve done the same had I had the experience I mentioned!!!..:)

Rebellion said...

Hmmm...

If I was right Sayesha, you didn't answer my question.. Hope all's well now babes?

Keep Smiling,
God Bless You,
Take care,
Aarti :)

Sayesha said...

#Preethi,
You're an Aries chick too? We rock, ya. When we're not being super senti. :P

#Aarti,
Yeah, all's well now. A little conversation, a little acceptance, and life's cool again :)

The Smiling Girl said...

Oh yes buddy... I am an Arien too... And we rock always...:) Being senti once in a while and carrying it off is something only we girls can do...:) Wht say?:)

Rebellion said...

Great to hear that Sash :)

Keep Rockin :D

Take care,
Aarti

Sayesha said...

#Preethi,
You bet! ;)

#Aarti,
Thanks! :)

Dev said...

Ok... I figure there's nothing much to comment now here.
Should have commented then. :)

Anyway, I hope the page's refreshed by now. Have a great day!